Altar Games

Nyní se naopak dostáváme o mnoho let zpátky. Kořeny společnosti Altar Games, respektive Altar Interactive (do roku 2007) sahají do roku 1996, kdy se Martin Klíma ve spolupráci s partnery rozhodl vytvořit komerční verzi logické hříčky Fish Fillets. Po vydání se studio soustředilo na kombinaci strategie a RPG s názvem Original War, která znamenala komerční úspěch přesahující hranice České republiky.

Original War byla originální a poměrně úspěšnou strategií
Original War byla originální a poměrně úspěšnou strategií

Nejznámějším počinem studia je trilogie UFO s podtituly Aftermath, Aftershock a Afterlight, jež vycházela mezi lety 2003 – 2007. Roku 2005 založili lidé z Altar Games ve spolupráci s Black Element Software a Bohemia Interactive značku IDEA Games, pod níž nadále spolupracovaly.

Logická hra Fish Fillets bodovala originální hratelností a zajímavou stylizací
Logická hra Fish Fillets bodovala originální hratelností a zajímavou stylizací

V roce 2007 byl vydán druhý díl Fish Fillets se 3D dabovanými sekvencemi a regulerním detektivním příběhem z podmořského světa. Kombinace inteligentního humoru a chytlavé hratelnosti si získala své příznivce, jakkoliv hra zdaleka nepatřila ve své době na technologickou špičku. Konec studia Altar Games se datuje na rok 2010, kdy společnosti tvořící IDEA Games byly akvizovány Bohemia Interacive.

Statický web poskytující základní informace o české videoherní scéně