SCS Software

Studio SCS Software bylo založeno v roce 1997 v Praze, kde sídlí dodnes. Zakladatelem a dosavadní hlavou studia je Pavel Šebor, dále se na vzniku podílel jeho bratr Petr a Martin Český.

Simulátory amerických tahačů přinesly SCS Software popularitu a početnou moderskou scénu
Simulátory amerických tahačů přinesly SCS Software popularitu a početnou moderskou scénu

SCS Software má většinu her postavených na svém vlastním enginu Prism3D. Mimo vývoje vlastních her, které tvoří především simulátory řízení kamionů a lovení zvířat, poskytuje své služby i jiným subjektům.

Kritikou i hráči velmi dobře přijatý Euro Truck Simulator 2
Kritikou i hráči velmi dobře přijatý Euro Truck Simulator 2

Již od prvního dílu 18 Wheels of Steel se hry setkávají se solidní oblibou, což je s přihlédnutím k atypickým žánrům velice znamenité. Hry navíc získaly početnou moderskou komunitu, která vytváří další obsah.

Pavel Šebor mluví na GDS 2012 o náročném vývoji Euro Truck Simulator 2

Nejúspěšnějším titulem z hlediska prodejů i kritiky je dosud Euro Truck Simulator 2, jenž byl již doplněn několika rozšířeními. Nyní byl vydán také American Truck Simulator, jenž se vrací do USA a postupně hodlá nabídnout velké množství států.

Statický web poskytující základní informace o české videoherní scéně