Herní producent Martin Klíma nepracoval v tomto odvětví v jeho úplných začátcích a místo toho strávil většinu devadesátých let v nakladatelství Altar, které vydávalo deskové hry. Z nich se Martin podílel například na Dračím doupěti či Talismanu. Patří k zakladatelům studia Altar Interactive, kde následně pracoval jako producent a podílel se na všech hrách, které byly vydány do roku 2008.

Tehdy se vydal do zahraničí a zastával pozici producenta u společnosti Codemasters, kde mimo jiné pracoval na Operaci Flashpoint: Dragon Rising. Hra neměla s původní českou Operací Flashpoint nic společného, avšak právě Codemasters vlastnili práva na tuto značku a vydali pod ní dva nepříliš komerčně úspěšné tituly.
Po návratu do ČR se stal součástí nově vzniknuvšího studia Warhorse Studios, které vyvíjí husitské RPG Kingdom Come: Deliverance. Zde nejprve pracoval jako designér, posléze se přesunul do role producenta, v níž setrvává dodnes.